...jouw kwaliteiten, zelfvertrouwen, plezier, jezelf!
Je eigen route naar de toekomst ontdekken en ontwerpen. Onderzoeken welke kwaliteiten je in huis hebt (en nog lang niet voor de volle 100 procent gebruikt) en wat voor jou belangrijke voorwaarden zijn om flow, energie en plezier te ervaren in je werk én in je leven.
Met deze training benader jij jouw eigen ontwikkeling als een ontwerper met onze visuele OJO-aanpak!
Voor wie?
Deze training is voor (aankomende) professionals die richting willen geven aan hun eigen loopbaan. En leven.
2 – 8 uur
6 – 20 personen
Amsterdam
Nederlands
Op aanvraag
Trainer
Marianne Meijers
Doelstellingen
Deze training ondersteunt je bij:
- Het ontdekken en inzetten van jouw kwaliteiten en mogelijkheden.
- Het krijgen van meer vertrouwen in jezelf.
- Het maken keuzes waar je blij van wordt.
- Het ervaren van meer plezier, energie, balans en flow.
Programma
Door gebruik te maken van actieve en creatieve manieren om jezelf letterlijk in kaart te brengen kom je tot nieuwe en vaak verhelderende inzichten over jezelf en dat wat bij jou past. Je ontdekt waar je echt energie van krijgt en hoe je, vanuit daar, keuzes kan maken en veranderingen kan realiseren. Daarbij kijken we ook wat jou nu misschien nog tegenhoudt om die volgende stap te zetten en hoe je met die persoonlijke belemmeringen om kan gaan. OJO maakt het visueel! De aanpak stimuleert om gedachtes en gevoelens letterlijk uit het hoofd te krijgen en visueel te maken op papier. Dit in de vorm van mindmaps, canvasmodellen, kruistabellen et cetera. Dat geeft veel overzicht en leidt tot nieuwe en verrassende inzichten.
Door de stappen van de OJO-cyclus tijdens deze workshop te doorlopen, ga je vanuit andere invalshoeken kijken naar jezelf en je mogelijkheden. En in plaats van de beste keuze te maken uit bestaande alternatieven zal je bij het doorlopen van de cyclus, nieuwe, aansprekende alternatieven ontdekken waar je ook echt mee aan de slag kan. De aanpak bestaat uit een cyclus van zeven stappen waaraan allerlei oefeningen zijn gekoppeld.