Customer Journey Mapping

Masterclass

Een optimale klantbeleving. Gewaardeerd worden met een dikke voldoende. Verwachtingen van de klant overtreffen. Dat is de ambitie!

En om dat te bereiken gebruiken we Customer Journey Mapping. Dè methode om gebruikerservaring van jouw product of dienst inzichtelijk te maken en te optimaliseren. Aan de hand van Customer Journey Mapping wordt de beleving en de ervaring van gebruikers blootgelegd, geanalyseerd en verbeterd zodat er een consistente positieve flow gecreëerd kan worden. CJM visualiseert, formuleert, daagt uit en levert oplossingen die nog niet voorhanden waren.

 

Veelal staat de gebruiker nog wel centraal bij de ontwerpfase, maar wordt er later niet meer nagedacht over klantbeleving. Zonde! Deze training is er juist op gericht de Customer Journey Map zo te ontwerpen dat je er áltijd waardevolle informatie uit kunt halen.

Voor wie?

Voor iedereen die te maken heeft met de beleving van hun product of dienst. Het is van belang hun rol in de klantreis te begrijpen en te verbeteren.

Van ontwerper, product owner, marketeer, copywriter
tot klantenservice en receptionist.


Minimaal 2 dagdelen


6 – 20 personen


Amsterdam


Nederlands of Engels


Op aanvraag


Trainer
Ruben Logjes

Doelstellingen

 

Na deze masterclass:

  • Weet je waarom en hoe Customer Journey Maps worden gebruikt.
  • Kun je je eigen passende Customer Journey Map ontwerpen voor je project en heb jij inzicht in het gebruik van jouw product of dienst, vanaf de intentie tot en met de aftersales.
  • Ligt er een basis voor het realiseren van het (her)ontwerp van je product of dienst.
  • Kun je de user experience verbeteren van jouw project, product of dienst en wordt die gewaardeerd met een dikke voldoende.

Programma

 

Deze interactieve workshop start met theorie, maar al snel gaan we vooral veel doen. We behandelen verschillende vormen van Customer Journey Maps en bekijken wanneer welke aspecten het meest bruikbaar zijn.

Breng je eigen casus in! De training is bruikbaar voor iedereen maar wordt waardevoller wanneer je direct kunt werken aan jouw product of dienst. Zo kun je je eigen passende CJM canvas ontwerpen en toepassen. Daarnaast behandelen we hoe je praktisch de CJM in kunt zetten tijdens het project ongeacht jouw werkmethode (agile, waterfall, etc.).

Interesse in deze training? Vul in en we nemen contact met je op.

    Naam *

    Naam bedrijf

    Mailadres *

    Telefoonnummer

    Bericht

    Heb je een vraag? Of liever een training op maat? Mail Bel