Opdrachtomschrijving:
Voor de promotie van de nieuwe escaperoom “The Alchemist”, wilde Sherlocked een geocache maken in de stad van Amsterdam. Hierbij was de bedoeling om meer magie in het leven van de Amsterdammers te blazen en het was dus de bedoeling dat de installatie buiten moest komen te staan.

Eindresultaat:
Om de escaperoom van Sherlocked te promoten hebben wij ervoor gekozen om een advertentie te maken en in die advertentie zijn een aantal raadsels verborgen. Rondom de Abri zijn stickers te vinden met clues waardoor je de oplossing kan vinden. Wanneer je die raadsels oplost door de goede handelingen uit te voeren, verdien je een prijs. In de gebruikerstest zagen we dat de deelnemers de raadsels niet te ingewikkeld vonden maar ook niet zo makkelijk dat ze verveeld raken. Iedereen verliet deze ervaring, over het algemeen, met een goed gevoel en een leuke prijs.

Link(s) naar meer info / demo(s) / filmpjes van het project:

Afbeeldingen:

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.