Opdrachtomschrijving:
Hoe kunnen we de technologie in de nieuwe ASICS-schoenen toegankelijk en gemakkelijk te begrijpen maken voor consumenten en resellers om de nieuwe schoenen te verkopen, door gebruik te maken van een immersive interactieve ervaring in showrooms en evenementen over de hele wereld?
Eindresultaat:
Ons eindproject voor ASICS is een immersive en interactieve ervaring die de technologie in hun nieuwe schoenen laat zien. Het middelpunt is een interactieve tafel die ontworpen is voor showrooms en evenement.
De tafel heeft een scherm waarop de geselecteerde schoen wordt weergegeven, zodat gebruikers de verschillende technologieën kunnen verkennen. Ze kunnen de schoen draaien om op specifieke kenmerken te focussen en zo meer inzicht te krijgen in het ontwerp en de functionaliteit. Per schoen vallen er verschillende details te ontdekken, aangezien iedere schoen uniek is. Bij een nieuwe launch van ASICS in de toekomst, kunnen ook deze nieuwe schoenen worden toegevoegd aan het product om daar de nieuwe technologieën van te kunnen ontdekken.
Opdrachtgever Bart Winter en de gebruikers op de Immersive Environment expositie reageren positief, vinden het boeiend en leerzaam. ASICS wil dit product uiteindelijk verder ontwikkelen om te gebruiken in showrooms.
Link(s) naar meer info / demo(s) / filmpjes van het project:
Afbeeldingen: