Opdrachtomschrijving:
In 2019 is de nieuwe website van FC Utrecht ontworpen en uitgerold door The Valley. Via The Valley ben ik aan de slag gegaan om de website van FC Utrecht op het gebied van personalisatie naar een hoger niveau te tillen en de verbinding tussen de supporter en de website te versterken.

Eindresultaat:
Door in te spelen op de weekcyclus en de beleving het professionele voetbal worden seizoenkaarthouders geprikkeld op ieder moment van de week.  De seizoenkaarthouders worden verwelkomd door hun favoriete speler aangevuld met een laagdrempelige, directe, passende onboarding. De kern van het product komt voort uit de U symboliek: vertaald naar U’Momentjes. U’Momentjes zijn korte video’s of foto’s die de seizoenkaarthouder kan delen met FC Utrecht. De verbindende kracht van de club komt volledig tot zijn recht en het “warm maken” van elkaar wordt hierdoor gestimuleerd. Daarnaast zorgt de tribune coach voor extra interactie momenten voordat de wedstrijd begint. Denk hierbij aan het voorspellen van de stand en de spelers-opstelling. Deze subtiele gamification draagt bij aan de beleving. Bovenstaande elementen staan in directe verbinding met het grotere geheel, de totale beleving! Kortom, verbindend, dynamisch en persoonlijk.

Link(s) naar meer info / demo(s) / filmpjes van het project:


Afbeeldingen:

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.