Een platform dat is gemaakt voor de Nike Air Max 1 liefhebbers. Met verschillende functionaliteiten voor het verzamelen en het vindbaar maken van informatie en je collectie bij te kunnen bijhouden.
Dashboard voor overheidsinstanties waarop zij datarapportages rondom verdachte personen kunnen bekijken. Deze rapportages bestaan uit volledig dynamische, interactieve en klikbare datavisualisaties.
Mijn FC Utrecht bouwt voort op de bestaande website van FC Utrecht waarbij de seizoenkaarthouders door een unieke fan journey optimaal worden voorbereid op de wedstrijd.
'Zwerveling' (door Peter van den Ende) is een tekstloos prentenboek over een klein papieren bootje. De website biedt een interactief kijkje in zijn wereld.
With the renewed onboarding and goal overview of the Welcome app, Newcomers can now track their progress in the Netherlands. A solution for personal integration journeys of newcomers.
Een lokale community streeft ernaar enkel gebruik te maken van door hen opgewekte groene stroom. Door de inzet van zonnepanelen en batterijen willen ze compleet onafhankelijk zijn. Horison ondersteunt hen via een dashboard o.b.v. datavisualisatie.
Een Voice User Interface-app (VUI) waarmee Amsterdamse kleuters hun woordenschat kunnen vergroten. Het bijbehorend VUI CMS waarmee (NT2)leerkrachten op probleemscholen voice onderwijsmateriaal maken en delen.
In deze Virtual Reality ervaring worden gebruikers van het Tropenmuseum uitgedaagd uit om zelf in VR te oefenen met het maken van kunst met het Arabische schrift, genaamd ‘calligraffiti’.
Een mobiele website voor de lokale ontbijtservice Fresh Morning Smile en promotievideo, waarbij de twee doelgroepen (Airbnb-gasten en particulieren) een vers bereid ontbijtpakket kunnen bestellen.
Wij hebben vijf eindproducten ontworpen om de Maak Gehakt van CO2 competitie te ondersteunen: een website, een webapp, een logo, drie posters en een Augmented Reality design.
Slechte zorg leveren, maar toch enorme winst maken: hoe gaan Zorgcowboys te werk? Met de ZorgChecker brengen we fraude van Nederlandse zorginstellingen in kaart.
Een applicatie die gebruikers naar duurzame fashion winkels leidt die bij hun voorkeuren passen en de impact van hun duurzame aankopen laat zien aan de consument.
Om de thuiservaring van studenten te verbeteren hebben we aan de hand van een iteratief proces een concept ontwikkeld. Dit proces en concept hebben we op posters gecommuniceerd.
De NewFysic app helpt de gebruiker bij het afvallen en gezond blijven. Dit wordt behaald door middel van persoonlijke goals, gezonde recepten en het inzien van de vooruitgang van de gebruiker.
De Festifiets is een fiets met een tablet en GPS-functie. De Festifiets wordt gebruikt op festivals in The New Normal. Geen 'coronaproof noodfestival', maar een tof, nieuw festivalconcept.
CMDeel is een platform voor CMD-studenten (HvA), waar het mogelijk is om opdrachten/projecten te uploaden. Het uploaden brengt elkaar inspiratie toe en maakt het mogelijk om elkaar feedback te geven.
Users can have the Melkweg (club) in their own house! Concerts are becoming real with a livestream, smart lights installed in the room and a smart wristband for an exciting concert experience.
Voor het eerstejaars passieproject hebben wij een originele animatievideo gemaakt voor het nummer SLY om onze illustratie, photoshop, storyboard en animatie skills te verbeteren.
PICTURE is een interactieve tool die neurochirurgen helpt met het maken van betere behandelbeslissingen voor patiënten met een hersentumor door het visualiseren van de big data uit MRI-scans.
Thorikos in Beeld maakt de grote hoeveelheden data van het Archeologisch project Thorikos in Griekenland inzichtelijk en filterbaar doormiddel van datavisualisaties op een kaart.
Een geheel toegankelijke en vriendelijke ticketflow voor een bezoek aan het Rijksmuseum die voor iedereen werkt. Ook voor mensen met een beperking (zowel motorisch als visueel).
Open Dag aan Huis is een Virtual Reality-ervaring die bestaat uit een Tour, Proefles en uitdagende Escape Room die gebaseerd is op de kernvakken van onze opleiding CMD.
Een snelle en grappige game voor kinderen in middeleeuws thema, die kinderen spelenderwijs leert over de tijd van Russische tsaren en hun fascinatie voor ridders. Ontwikkeld voor de Hermitage in Amsterdam.
Het product is een fysiek interactief bordspel (niet te verwarren met digitaal). Het bordspel heeft het slangen/ladder spel concept, maar dan uitgebreider en in de thema van insecten.
Otto de otter is een interactieve knuffel die slaapproblemen heeft. Omdat Otto problemen heeft met slapen vraagt hij een kind om hulp. Zo wordt slapen een doel dat het kind graag wil bereiken.
In het Artis Aquarium zijn veel bassins met verschillende organismen, die ook samenwerken met elkaar. Door middel van drie minigames per bassin, vertalen wij onderdelen van het gedrag in een ecosysteem.
Om de waterzuiveringmachine van het Artis aquarium betere bekendheid onder de bezoekers te geven, hebben we verschillende interactieve spellen ontworpen die de werking van de machine nabootsen.
Een VR ervaring waar kijkers de kans krijgen om ‘alleen te zijn’ met het werk van Mark Rothko om de emoties te ervaren die de schilder zelf in het werk heeft willen leggen.
De ISGA app is ontworpen om buitenlandse studenten weg wijs te maken in Nederland en op de Hogeschool van Amsterdam. Ook kunnen de buitenlandse studenten zien wat zij moeten inpakken voor hun reis naar Nederland.
Een mobiele applicatie waarbij gebruikers door een actieve en immersive modus door de Amsterdam geleid worden en verhalen kunnen beluisteren over wat er zich daar afspeelde tijdens de Tweede Wereldoorlog.
Met het product “een ontdekkingsreis met Artis de Partis” verzamelen kinderen tussen de 6 en 12 jaar, samen met (groot)ouders, op een interactieve wijze informatie over de dieren in het Artis Aquarium.
Een platform waarop studiekiezers een student van een bepaalde opleiding kunnen vinden om vragen aan te stellen, met als doel dat toekomstige studenten ook nu de juiste studiekeuze kunnen maken.
Check & Reflect informeert consumenten via bestaande technologie in de Albert Heijn over de duurzaamheid van voeding en helpt hen met de ontwikkeling van een duurzaam eetpatroon en levensstijl.
Kinderen leren op interactieve en samenwerkende wijze meer over de achterliggende werking van een aquarium in Artis en hoe dit betrekking heeft op de leefomgeving en het leven van de vissen.